Wednesday, May 26, 2010

I'm back kamuuu~~~~

Hello NERDS! Hehe how are you guys? How are your exams going? Ada yang abis udah? Aku tinggal 1 saja lagi, Maths. Actually today tapi I got mc.

Did you know that there's a "I HATE MEN WHO HIT WOMEN" page of facebook? Or maybe this; Stop Violence Against Women?

I have something to share, I actually don't feel like posting this, but since my lecturer said that I should have someone to talk with, so here I am.

I almost got beaten by my seniors, they're a couple. He's 6 years older than me. We got issue and gf nya ni menyibuk, yatah bekelaie sama 2 urang tia aku. Kemarinnya durang complain class kami bising, usulnya macam kan marah pulang udah, dah tu kawannya sabarkan (pasal ia ani Incredible Hulk di arah department kami). Pikir abis settle tah udah tarus ne, rupanya mempost lagi status tu; to CST 32 girls "eh dang sadang2 kurang ajar ani...mun kn minta daup bh mari th aku mendaup, jan luan kn melanji sja, mihir sja usul nya, kn mati kn labur"

SIAPA KAN INDA MARAH TU??! Aku lagi ngam ada problem sama kawanku, memanglah ku MENTAL! Macam ia ganya bulih mental di dunia ani. Marah banar ku, berapi berabis! Dah tu aku post arah status ku, maybe kamu ada yang baca udah; "

MUN RASANYA KAN MENDAUP BINI BINI ATU, NAH DAUP TIA AKU AH! I ALREADY HAD A BAD HAIR DAY AT SCHOOL, KAU LAGI MENAMBAH! ALANG ALANG BAH BUNUH SEKALIGUS! BARU PUAS ATI MUN RASANYA GAGAH ATU!!!"


We had a big fight on facebook that night. Udah abis kelaie arah fb, ada classmatenya cakap arah ku suruh ignore saja, pasal durang kalau bab menyumpah MACAM BAIE. Awal sekali malas ku kan dangar cakap nya, tapi pasal ia kan revision, malas ku kan buat heboh diskulah esuknya, kesian ku ia kan resit.

Esuk paginya aku marah jua masih, lain marah ku, entah somehow macam urang gagah rasa ku, hahaha! I already have the feeling that 'benda' atu ada udah kacau. Ku bawa sira kasar, as my ubat. Udah ku masuk ke class pun aku masih emosi brabis, nah few minutes after atu datang tia urang gagah aa sama dalingnya yang inda tau malu tedapat bf inda segan kan mendaup bini bini.

Datang nya ani samsing, macam kambing lapar! Menyuruh aku mendaup ia dulu, SIAPAKAN MENDAUP ANI BANAR NYA KAN? KAU JUA BUDUH! Gagah tah tu prasannya, menebalikkan meja segala! Balum ku GAGAR! Balum kau jumpa bapaku!
Cigu pregnant ada pun inda respect, BAIE usulnya. Mun cigu pregnant cematu atu, bisai bisai tah wah! Mun ada apa apa tu baru tah KACUT!

Anyway back to story, cigu kami yang pregnant masuk, ya suruh kami ke staff, tapi 2 ekong ani macam BABI sameng nya inda mau ikut ke staff. Udah urang keluar class kan staff, keluar tia jua dari class mengucap urang, GILA BANAR! Lain udah rasa ku kemarin atu, inda lagi ku sadar apa ku cakap. Meliat ku bf nya belusir, panas atinya aku becakap aa, GAGAH BANAR EEHH! HEBAT! Inda tah ia meliat cigu pregnant dapannya memampan aku! Mun cigu atu nada bah, mari tah bebunuh! Mun aku udah separuh sadar atu wah, inda ku kisah lagi tu.

Macam BAIE usulnya kan mengatam aku, tudung ku ganya sampat tariknya, kuyak tarus baju ku. Gf ani pun BABI jua, muka mun kurang labih macam BABI, mengucap urang buduh, ia yang buduh ikut ikutan. Udah bf nya tarik tudungku, si BABI ani lagi menulakkan aku kelantai. Malang nya udah ku bediri kan melawan balik, ada tia cigu laki laki ani, kenal ya kan nini ku, family ku, ada ya cakap something, sadar ku sikit. Rupanya time aku tegugur atu, kawan ku yang damit badannya ani pulang menulak balik, thank you banar banar! You're a true friend :)

Udah ke staffroom karas rasanya badanku, inda dapat begarak. Aku rasa marah masih, tapi badan karau, haha.

Udah aku ada sadar sikit sikit, tedangar ku si babi ani cakap "tu bf ada udah, di luar ya sama si ****** (bf si babi) inda ku dapat control ia". MUN TAKUT ATU GTAU SAJA TAKUT WAH! Bf nya rupanya samsing masih, kan bekelaie lagi sama bf ku. Bf ku ani pun melayan tia jua -.-' suruh nya keluar bekelaie. Baik jua ada HOD kami sama sorang lagi cigu and few other students. Inda jadi bekelaie. But then I heard durang balik awal, I mean the couple.

Nah udah ku kana bawa balik oleh my mum. Ke hospital tarus ee dah tu ke balai. HOPE LIFE WILL TREAT YOU HELL, SHIT ASS. Bukan aku bagi tu nama aa, ramai jua urang panggil durang atu.

With Love
NERDS#11 - Hurin ♥

Ps: sorry if I didn't sound like becerita, I mean macam aku cakap arah urang yang ku sasak pulang ^^' aku terlebih emosi, need to be istigfar banyak banyak after this ^^' ohh and sorry jua if banyak menyumpah, you guys know that I don't swear, unless aku marah banar ^^'
I'M VERY SORRY FOR THE BAD WORDS, NERDS ^^'

No comments:

Post a Comment